|
||||
|
||||
Re: Ultimate Assassin Creed Collection?
It's looking to be incredible already! Announcement only a few hours away
|
||||
|
||||
Hell yes my friend!!
|
|
||||
|
||||
Welcome here !
Very nice collection |
|
||||
|
||||
Merci Ryaku. Ca fais plaisir de voir un autre "Frenchy" ici!
|
|
||||
|
||||
New Addition 03/05/12 http://www.flickr.com/photos/69700129@N03/?saved=1
|
|
||||
|
||||
T'es vraiment un Fada D'assassin's creed ^^
Bon perso je n'ai accroché que le 1er opus , je trouve Altaïr bien plus charismatique qu'Ezio. Mais petite question : comment arrive tu as avoir tous ces press kit ? même sur ebay je ne les vois pas |
|
||||
|
||||
Oui en effet je suis probablement l'un des plus grand fan! En tout cas le site Ubiworkshop l'ont fais sous entendre comme ca...
Pour les press kits.... Chut c'est un secret! Disons que j'ai de la chance d'avoir des connections dans le milieu. Et oui, tu as raison... ces press kits sont tres tres tres rare... |
|
||||
|
||||
New update: Inside the boxes (ACII, AC Brotherhood, Revelation) Russian Editions. THank you Thesirren for the pictures! + What I am missing!
http://www.flickr.com/photos/69700129@N03/ Last edited by tiao8282; 03-07-2012 at 09:56 PM. Reason: forgot the link |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thank you Questate. I saw that one online a long time ago but was never attracted to it. Don't even know if it is really a licensed/limited number. Need to find out. Plus the price is stiff so I don't know... But thanks for looking out!!!
|
Bookmarks |
|
|